想攞居港權?強國人至有計!
12

最近有個12歲嘅肥仔喺香港屈咗9年蛇,而家希望申請返個居港權咁話。要嚟香港做新香港人,其實唔難,每個年代都有每個年代嘅方法,諗得到又睇得通嘅,咪有得留低囉!

70年代:達陣式換身份證

圖片來源:Lofter用戶-沐月

當年偷渡嘅人多,政府於是整個抵壘政策出嚟,入到市區就畀張身份證你,是咪正先?更正嘅係網民Wong Chi Man發現,肥仔似乎激活咗隱藏副本——新抵壘政策,偷渡落嚟、屈夠七年蛇就可以換身份證,係叻仔嘅!

資料來源:維基百科; Facebook留言

80年代:一家團聚是常識吧

圖片來源:now新聞

老公/老竇一支公留喺香港實在係lonely咗少少,於是申請家人團聚,全家一齊放棄晒強國嘅一切嚟香港,真係令人好滾動!不過如果可以掉返轉,返強國一家團聚,一定會更加令人滾動啫。

資料來源:維基百科 

90年代:認親認戚認夫妻

圖片來源:優訊;我圖網

冇香港老公/老竇/老母/老婆唔緊要,認返個咪得囉!大人可以假結婚,小朋友就可以搵個香港親戚做父母就申請得。不過要小心畀人拆穿喎,所以有精力有能力就要快啲生返一打,就算真係畀政府趕咗返強國,申請返落嚟都多幾個機會嘛(應該係)!

資料來源:蘋果日報

想攞居港權?強國人至有計!
12

00年代:投資移民岡比亞

圖片來源:維薩移民

03年香港政府整咗個投資移民計劃,不過個計劃就唔包強國土豪嘅。但強國土豪真係好精,識得利用移民條件寬鬆嘅非洲國家——岡比亞,再以岡比亞居民身份移民香港,贏咗!

資料來源:網易

10年代:工聯會移民顧問

圖片來源:香港電台

有財嘅,可以行雙非生仔計劃、雙非家庭香港陪讀計劃,或大媽慈善求學計劃。有才嘅,就可以行輸入內地人才計劃、或者嚟香港讀大學。兩樣都冇點算呀?唔使驚,嫻姨喺大廳!搵工聯會移民顧問喇,移民香港,嫻姨姨幫到你!

資料來源:蘋果日報(內地大媽來港讀書換居權); 蘋果日報(大媽殺入明愛讀哲學)

未來: 話嚟就嚟隨時歡迎

圖片來源:happydays

什么?香港?你是说香港市吧?想去就去好了,用得着移民吗?

12
毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved