【未表白先求婚】毒L用粒荔枝求婚?

噚日一名毒L用百幾粒荔枝砌咗兩個心加一支箭插住同「I LOVE U」喺地下,等女神經過。然後毒L單膝跪地、雙手捧着一顆荔枝同女神講:「親愛的,雖然我沒有房子,沒有車子,也沒有太多錢。但我會用真心,為你創造幸福。嫁給我好嗎?」
圖片來源:華商網
之後女神就問:「我吃了這棵荔枝你就起來嗎?」毒L就即刻剝開粒荔枝送畀女神,女神又真係食咗粒荔枝。毒L好滾動咁以為女神肯接受粒荔枝即係接受佢,點知女神話:「你太幼稚了,以後再說吧。」之後,女神就頭也不回咁走咗喇~
圖片來源:華商網
經過毛毛嘅心理分析,點解女神會肯接受粒荔枝呢,因為女神根本就唔係緊食粒荔枝,而係咬開佢睇下入面收埋粒鑽石有幾多卡咋,起碼荔枝核咁大粒都走唔甩喇掛,點知仆你個街真係荔枝嚟嘅喂!所以咪嬲嬲豬走咗囉。

來源:華商網

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved