【一句撻著毒L】套套供應緊張 敬請原諒

好似話聽日開始又會凍返喇,廢青唔想病就梗係要做好保暖啦!有同學仔就發現佢間學校出咗張好窩心嘅冬日溫馨提示呀!

圖片來源:CUHK Secrets不過呢張通告唔係叫你著多件衫、小心冷親呀咁,而係話冬天嚟到,預計套套嘅需求將會上升,但因為呢部售賣機嘅套套供應唔多,所以就想提返大家未來幾日套套會供應緊張,小心搞出人命咁樣樣囉!成件事本身係好窩心嘅,但係有冇諗過一班毒L嘅感受呀?你呢張通告,真係一句撻著晒全宇宙嘅毒L呀!最尾仲要加個笑哈哈喺度,好好笑呀而家?我唔理呀,我已經預咗去掃返一打半打嚟傍身㗎喇!凍嗰陣拎嚟當手套同鞋套,既方便又快捷,吹咩(嗚嗚……)!

圖片來源:杠子/微博

不過好彩佢都係話啲套套供應緊張,唔係叫我哋將個套套包裝袋扔出窗啫:

讀者來圖:Bubu popo毛毛驚扔咗出窗之後個個爭住搶呀,hehe!(做咩啫,唔畀人FF㗎而家?)

 

封面圖片及資料來源:CUHK Secrets 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved