【小學功課學啲乜】讀落都幾順口呀老師~

好彩毛毛仲讀緊幼稚園啫!原來而家啲小學功課好深㗎,分分鐘大學廢青都唔識囉,唔信?自己睇下喇~

圖片來源:Maggie Chu‎/不願小朋友成為功課奴隸

呢份功課就係要人填返啲歎詞入句子度嘅,咩係歎詞?即係哎喲唉哈哈喂呀嗰啲呀~聽落份功課都好似幾易呀?但呢個小朋友就一個剔都冇囉。毛毛睇下佢啲答案,「哎喲,小志,這麼晚了,你還不上學?」、「唉,原來是這樣,你要好好休息了」,讀落都幾順口呀老師~

毛毛覺得,其實用咩歎詞,都係睇你咩語氣嘅啫,應該冇model answer㗎嘛?唔信?睇下喇:

嗱,句句都講得通㗎,睇你咩情況用咋嘛,嗱,頭3句就女神遲到用嘅,尾3句就兵仔約咗娘娘又遲到咗之後同朋友講返自己衰咩嘅時候用嘅……

如果係呢句句子呢,毛毛就唔使諗咩「哎喲」定「哈哈」喇,用嚟用去都係呢個答案!(其實仲有其他嘅,不過兒童不宜,廢事喇,你懂的)

 

封面圖片、資料來源:不願小朋友成為功課奴隸

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved