【火星文告示】咩嘢係魚友左失呀?

有位好迷惘嘅網友見到呢張告示表示1999,話諗左陣先知點讀,仲深過文言文呀!
圖片來源:Dennis Chan
呢個告示嘅藝術水平簡直係直逼MK文學巨著《我迷失在.* 這場﹍×°愛情遊戲》呀!之前嗰句is L but就話英文差睇唔明啫,不過呢個隻隻字都係中文,都要load幾秒都未load到喎。
圖片來源:Dennis Chan/小心駕駛(討論別人駕駛態度)
而家「我好on9咁讀咗」呢句已經乘到百幾喇,嗱毛毛冇讀埋出聲呀...冇開口讀咗三次先睇得明呀,真係冇呀冇呀。

呢個告示咁有詩意就咁白紙黑字印出嚟真係嘥咗啲,等毛毛幫你整個真MK閃字火星文版本等你貼喺車尾啦。

嗱不過如果你真係貼咗喺車尾,後面啲車唔塞都想撞你就唔關毛毛事喇!

來源:Dennis Chan/小心駕駛(討論別人駕駛態度)

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved