【Sad But True】N個理想男朋友條件 不過重點都係...

早排放新年假有冇去大埔許願樹先,毛毛就有去掟橙喇,不過足足掟咗50次先掟得中,是咪即係話毛毛要50年後先可以達成願望呀……毛毛許咗咩願?咪希望快啲搵到女朋友囉……

圖片來源:Lawrence Low/‎●【爆廢公社】●

馬來西亞都有人放孔明燈搵男朋友呀!仲清清楚楚List晒有咩條件,方便月老幫佢一擊即中呀嘛!睇下有咩條件先,多金、高富帥、不煙不媎不酒不賭,嗯,都唔係好難搵到啫……仲要溫柔體貼得嚟又有啲成熟,嗯嗯,ok呀難度唔係好高啫……仲要有電眼同6嚿腹肌,嗯嗯嗯,實有嘅實有嘅。

點知毛毛睇到最右下角嗰句,「只要帥,以上可略過」,嗯嗯嗯嗯,呢個世界真係好現實。冇咩毛毛都係出返去做嘢先。

毛毛知許願搵女朋友係難啲達成㗎喇,仲有呀,女女就一星期見幾次,腦細就日日都要見喎!不如搵個好腦細仲實際!

 

封面圖片、資料來源:●【爆廢公社】●

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved