【阿爺收嘢啦】強國孝子搵性感女女熱舞拜祖先


就嚟清明,又係一班孝子賢孫慎終追遠,拜祭祖先嘅時候喇!咁拜祖先冇奶油兩手空空咁冇禮貌㗎嘛,咁帶返啲祭品好似紙紮IPhone呀、紙紮馬卡窿是常識吧!

圖片來源:蘋果日報


不過偉大嘅強國一早已經打破咗傳統嘅思想框框,燒紙紮祭品都已經表現唔到佢哋滿滿嘅孝心,梗係要搵埋一班性感女女喺墳前勁歌熱舞咁,先夠孝心㗎嘛!

圖片來源:汕尾新鲜事/微博

嘩,著晒背心熱褲咁,阿爺見到實硬晒啦…個拳頭,有冇諗過老人家可能唔鍾意呀?阿孫呢一番苦心,阿爺唔睇又唔係,睇又可能畀阿嫲扭耳仔,你話點算好呢?



不過計毛毛就話呢,難得呢個強國孝子唔介意將獻畀阿爺嘅勁歌熱舞公諸同好,大家就唔好對佢有咁多道德嘅批判啦~就好似強國嘅囉直話齋,呢啲係人哋屋企嘅家事,毛毛呢啲外部勢力係唔應該干預咁多㗎!

封面圖片、資料及圖片來源:汕尾新鲜事/微博蘋果日報

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved