【強國式賞花】冇花雨自己搖幾下咪有囉!

唔講都唔知呀,聽日已經係立夏喇,所以大家真係要捉緊春天的尾巴去賞下花呀!如櫻花熬不過仲夏~熱愛捉不緊~快要起變化!

圖片來源:nori22/twitter

特別係咁靚嘅櫻花呀,就咁影已經夠晒殺食,如果加上啱啱好有幾朵花瓣飄緊落嚟,靜中帶動,直頭冇得輸啦!

圖片來源:大遼網

不過世事都要講時辰八字,花雨唔係話有就有㗎!咁咪要喺棵花隔籬慢慢等先影到花雨?又唔使嘅,用強國式賞花技巧就得啦!五一假期嘅時候,有幾個後生同胞就為我哋示範咗點樣自製花雨喇!你睇個妹豬喺花雨入面跳舞,是咪好有仙氣呢~

圖片來源:大遼網

一個負責爬上樹用力搖搖搖,一個擺好靚甫屎,一個揸機,分工合作,咪影到張靚相囉!佢哋仲post埋上微博巧威威咁問大家「這麼照過櫻花嗎?」 ?呀,嘩你啲賞花技巧咁特別,冇你咁藝高人膽大都唔敢亂試啦大佬。

圖片來源:鍾樹根facebook圖片來源:鍾樹根facebook

其實要影到可以靚靚櫻花相,使乜又爬樹又自製花雨咁辛苦呀,學下Treegun啦,識擺甫屎,一樣可以為國爭光!

 

封面圖片、資料來源:大遼網

<如櫻花盛開到落下系列>

【嗚哇!】喵星人x櫻花 可能係全宇宙最靚嘅crossover

【咁都得】強國人翻牆入監獄小區就係為咗睇桃花

【做咩啫你】為咗自製櫻花雨 強國人爬樹踢樹乜都齊

【有特別的賞花技巧】日本電視節目介紹「中國式花見」

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved