【人神共憤】強國學校保安活生生吊死流浪狗

好多時我哋屋企樓下、公司附近都會有流浪貓狗,我哋未必知佢哋叫咩名,可能大家都會各自幫佢哋改唔同名,佢哋同街坊關係都唔錯,成日有人餵佢哋食嘢,就好似一個住附近嘅老朋友咁~

圖片來源:呆到深處自然萌611/微博

當然都會有人唔鍾意流浪貓狗,驚佢哋帶嚟衛生問題啦,但估唔到強國一間學校竟然用最殘忍嘅方法去處理流浪狗問題。

圖片來源:呆到深處自然萌611/微博

最近有西安美術學院嘅學生話喺校院出現流浪狗,學校高層見到之後就叫保安「處理」咗佢,後來上上下堂聽到狗加嘅慘叫聲就出走睇下發生咩事,點知就見到可憐嘅流浪狗畀保安活生生吊喺足球龍門上面勒死咗…… 

圖片來源:呆到深處自然萌611/微博

唔少網民見到呢張咁令人心痛嘅相之後都話學校保安太殘忍,就算流浪狗會影響校園環境,最多都應該將佢趕走就算,唔應該奪走一條寶貴嘅生命!唉,希望狗狗R.I.P.。

 

 

 

封面圖片、資料來源連結:呆到深處自然萌611 /微博

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved