【上堂必玩】呢條氣質手鍊竟然係用釘書釘整嘅?!

返學規定要著校服,就係唔想班學生掛住扮靚唔專心讀書,所以咪個個都薯薯嘜嘜咁樣囉。毛毛仲記得以前有啲潮童同學(簡稱潮童學)會將書包、膠水樽同手錶都襯埋一隻色,等自己返學都返得潮過人㗎!

圖片來源:dcard

如果想扮靚又唔想畀老師記警告,不如學呢個同學仔咁啦!條手鍊個design夠晒簡約,純銀色,低調得嚟又有氣質,襯白色校服裙真係幾好睇咁啵!唔知喺邊度買嘅呢?

圖片來源:dcard

圖片來源:dcard

睇真啲,原來呢條氣質手鍊係用一樣你同我都一定喺課室用過嘅嘢整㗎!冇錯喇,就係釘書釘呀!條手鍊咁靚,就算賣10蚊條,賣晒畀全校女同學都發達呀!

圖片來源:dcard

圖片來源:dcard

上堂要搵嘢玩都有技巧㗎,就係要就地取材,如果成個玩具或者成部遊戲機拎出嚟玩就太張揚喇,而且畀老師收咗仲好肉痛?!所以一定要用課室本身有嘅嘢,好似用文具整飛機、用釘書釘整手鍊、用擦紙膠碎整火柴人咁,玩下玩下,就算讀書科科食蛋都實可以做到未來藝術家嘅,55。

 

 

 

 

 

封面圖片、資料來源連結:dcard

睇埋:【中學回憶錄】儲擦紙膠碎嘅極致就係整火柴人!

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved