【終極直必腸】老婆叫我曬衫咪咁曬囉……

喺女人嘅心目中,男人就好似永遠都唔會做家務咁。其實唔係我哋唔做,而係…唔識做啫!

圖片來源:guessmic/PTT

話說台灣有個人妻見攰,咪諗住叫老公幫手將洗衣機入面啲衫拎出嚟曬囉!佢臨瞓前再同老公double confirm多次,嗰陣時老公仲拍晒心口話冇問題㗎!點知第二朝一起身就見到……

圖片來源:guessmic/PTT

個老公將啲衫舖晒喺部洗衣機上面就當係曬衫呀…咁又冇錯喎,佢老婆叫佢曬衫又冇話要喺邊度曬,而家只不過係少咗啲風、又冇陽光,啲衫難乾啲咋嘛!畀一個月時間佢啦,應該一個月後就會乾㗎喇!……如果個老婆仲未發嬲,個男人仲有命睇到啲衫乾嘅話。你知啦,古乳有暈,寧得罪小人,莫得罪女人吖嘛!女人發起惡上嚟分分鐘會世界末日呀!

圖片來源:‎潘亭妤‎/ ●【爆廢公社】●

好似呢個人妻咁,佢就係同老公鬧完交,嬲得濟一嘢剪咗老公…件衫呀!

圖片來源:‎潘亭妤‎/ ●【爆廢公社】●

不過佢咁好手工,仲可以將老公件衫變做阿仔嘅新衫,咁知慳識儉,做老公嘅又點捨得嬲佢喎!其實講真吖,男人都應該要學下點做家務啦,邊可以叫晒女人做㗎!至少激嬲咗老婆都可以自己搞掂吖嘛,是咪?

 

圖片來源、資料來源:guessmic/PTT

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved