【活學活用】小朋友遊戲睇大人世界

人人都話細路又pure又true,但其實小朋友嘅遊戲當中係包含好多大道理,係需要花多十幾廿年先消化到。

 

(原圖來源:giphy)

 

猜皇帝

玩法好簡單,揀完一個皇帝之後,就排隊輪流挑佢機猜包剪揼。不過,身為皇上又點會輕易咁畀你單刀直入,就算你辛辛苦苦猜到最後一關,你都要猜贏佢身邊嘅侍衛、大臣同丞相先有得同皇帝對猜。如果呢個時候輸咗,就要重新嚟過...

 

(原圖來源:電影《大內密探零零發》截圖)

做到皇帝,個樣都囂啲!
 

 

正所謂小朋友係大人世界嘅縮影,細個已經深深明白到你要打低你嘅敵人要先打低佢身邊嘅侍衛。

 

(原圖來源:電影《葉問2》截圖)

 

老師話

細個老師係權力嘅象徵,總之老師話做咩就要做咩,所以就有呢個遊戲嘅出現。

 

(原圖來源:電影《Harry Potter and the Philosopher's Stone》截圖)

咁點玩呢?

只要你喺所有嘢之前講加返句「老師話」,全部朋友仔就要跟你做嘢,邊個冇跟就會輸,就會畀人罰㗎喇!

 

而家睇返好似好無聊咁,但其實我哋又何嘗唔係玩緊「老細話」?老細話「你要做晒先有得收工」,你估你有得走咩...

 

(原圖來源:動畫《Thomas & Friends》截圖)
 

最慘慘豬嘅係...個遊戲係冇玩完嘅一日!

 

估領袖
首先揀一個人行開一陣,其餘嘅人就揀一個領袖出嚟,跟住佢做嘅所有動作。而行開咗嘅人,就要重新返嚟估邊個係領袖。

 

(原圖來源:電影《Harry Potter and the Half-Blood Prince》截圖)

 

呢個遊戲除咗話你知跟風嘅重要性、仲教你做人切忌出風頭,因為做得領袖就要冒住畀人估中嘅危機,一唔小心就會到你畀人驅逐。

 

去到OCamp,估領袖就會重出江湖,演化成新版佔領袖,毛毛諗大家都有類似嘅經歷,而仲未玩過嘅朋友就期待下啦!

 

呢啲遊戲,雖然講唔出咩嘢大道理,但係毛毛玩完之後覺得非常之有親切感,亦都高度推介畀大家!

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved