【淡定哥】見困?咪喺入面做埋功課溫埋書囉

古乳有暈,平生不做虧心事,半夜困?也不驚!如果你係強國人嘅話,就更加冇嘢需要怕!就好似呢個最近喺強國爆紅嘅淡定哥咁:

圖片來源:南方網

圖片來源:南方網

話說佢有日放咗學之後突然消失咗,佢阿媽就當然打鑼打鼓咁搵佢啦!後來先發現原來佢困?,仲困咗5個幾鐘?呀!

圖片來源:南方網圖片來源:南方網

你以為佢會好驚?少年你太年輕了,呢個淡定哥驚都未驚過呀!正當?出面成村人諗住救佢出嚟嘅時候,呢個後生仔,竟然係入面做齊晒數學、物理、中文嘅功課,仲要將第二日要背嘅書背咗幾次?喎!

圖片來源:南方網

聽講呢個淡定哥平時讀書已經好叻,係班上面頭一二名嚟,前途無可限量咁話㗎喇!咁又係嘅,如果畀著係毛毛困?,應該會大叫大喊一輪,之後…咪開始玩電話,等人嚟救囉!唉,難怪毛毛做咗廿幾年人都只能夠做廢青啦…

 

圖片來源、資料來源:南方網

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved