【天呀】連撳4次部自動販賣機啲貨都卡住出唔到係咩玩法?

係你嘅就係你嘅,唔係你嘅就唔係你嘅。最近,有位上海網民就話喺遇到一部挑戰人類包容程度嘅自動販賣機……咦,此話何解呢?等毛毛同大家一齊睇過!

圖片來源:老派戰鬥員/微博

唉,想買個杯麵醫下肚啫,個杯麵竟然咁都打橫卡住咗喺部自動販賣機入面出唔到嚟?唔緊要,一次唔好彩唔代表啲咩嘅,等我撳多包零食,話唔定包零食跌落嚟嗰陣會撞埋個杯麵落嚟呢~

圖片來源:老派戰鬥員/微博

諗住嚟招一石二鳥,點知包零食同個杯麵一樣卡住咗……唔通連部自動販賣機都唔鍾意我?我隻手就係我初戀情人,冇理由有我份㗎!吖,肯肯定係包零食唔夠重,所以先唔夠力撞個杯麵落嚟㗎啫~嗱,今次我就撳罐可樂出嚟,一罐可樂咁重,應該冇死喇掛!

圖片來源:老派戰鬥員/微博

嗯,部自動販賣機何止唔鍾意你,佢簡直係對你恨之入骨……第三次又fail咗喇!不過咁,人總要勇敢生存,我唔偏信第四次都係咁唔好彩!好心呢~福心呢~我已經入咗四次錢,你就大發慈悲求其跌一樣落嚟啦好嗎?

圖片來源:老派戰鬥員/微博

一兩次fail可以話係黑仔,但呢位網民竟然連撳四次都fail?假如呢位網民唔係伸隻手入部機度出術先影到呢啲相嘅話,咁呢部自動販賣機就肯肯定係一部蠱惑的自動販賣機!唉,哥哥,都話咗唔好撳機㗎啦,好7呀。

 

資料來源:老派戰鬥員/微博

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved