【Keep Smiling】侍應見到客人喊就主動請佢食甜品

最近,有位外國妹豬喺imgur同網民分享咗一件人間有愛嘅事。

話說,呢位妹豬早前就同屋企人去關島一間餐廳度食癲嗱,雖然面對住一堆好西,但佢就食龍肉都冇味,因為佢同男朋友嗌緊交呀!就算喺癲嗱期間,佢同男朋友都仲喺message度嘈緊,搞到呢位外國妹豬仲忍唔住邊send邊喊?……不過大庭廣眾咁喊法都係有啲樣衰嘅,所以呢位妹豬就行開咗一陣,順便冷靜下嘞。

圖片來源:Dragonhuntx/imgur

點知就喺呢位妹豬冷靜完返去食食下嘢嘅時候,竟然有位侍應行埋嚟話想請妹豬食甜品?原來呢位侍應一早就留意到妹豬偷偷地喊喇,所以佢咪喺裝住甜品個碟上面寫住「KEEP SMILING」囉~真係好sweet呀!

圖片來源:Dragonhuntx/imgur

果然妹豬見到都即時動已感!而為咗多謝侍應呢個咁sweet嘅舉動,呢位妹豬食完個甜品之後都嘗試用醬汁寫返個「THANK YOU」畀佢(雖然字醜咗少少),而且臨走嗰陣仲畀咗個愛的抱抱佢?~

btw,陰謀論毛毛表示:肯肯定呢位外國妹豬係靚女……完。

 

資料來源:Dragonhuntx/imgur

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved