【喊出嚟】抽中公司十萬現金獎 點知打開先發現係柬埔寨幣

臨近新年,唔少公司都會同員工做節食飯,等員工可以食返餐好,順便又玩下抽獎遊戲咁嘅。而最近,有位台灣網民嘅fd子都參加咗公司嘅聚會,而且仲畀佢超好彩咁抽到十萬蚊嘅現金大獎?~真係葡萄死一眾同事呀!

「請食飯!請食飯!請食飯!」

圖片來源:鄭鉅耀/爆料公社

喂,大嗱嗱成十萬銀咁多,個利是封就梗係漲卜卜㗎啦,你哋睇下個利是封厚過右邊封普通利是幾多~嘻嘻!唔知揸住一百張一千蚊紙喺手嘅感覺係點㗎呢?

圖片來源:鄭鉅耀/爆料公社

到佢打開個利是封一睇……係就係十萬蚊喇,不過可惜唔係十萬蚊台幣,而係十萬蚊柬埔寨幣呢!下,計返匯率,十萬柬埔寨幣咪即係等於800蚊台幣?800蚊台幣都係等於兩嚿水港紙咋喎……

圖片來源:鄭鉅耀/爆料公社

而事主就補充,其實腦細唔係因為孤寒所以先用柬埔寨幣嚟代替台幣嘅,腦細只係純粹想搞下gag啫……嗯,腦細你份人真係好L幽默呀,咁嘅玩笑都畀你諗到,你真係好L好嘢呀~腦細英明!腦細英明!

 

資料來源:鄭鉅耀/爆料公社

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved