【洋蔥20小時】主人雪地跌低唔郁得 狗狗趴喺身上為佢保暖

成日都話狗狗係人類最忠心嘅朋友,但其實汪汪又點止當我哋係朋友咁簡單吖,直程當正係屋企人?啦!當主人有事嗰陣,狗狗就會第一時間出嚟保護佢;主人唔開心嘅時候,汪星人又會施展混身解數嚟氹返主人,真係好sweet㗎!

圖片來源:odditycentral

對於外國呢個主人,狗狗唔止係寵物,仲係救命恩狗呀!是咁的,呢位64歲嘅伯伯睇緊波嘅時候,見火爐個火就快熄,所以咪出屋外拎返碌廢柴入屋燒囉,點知咁就出事喇!著住睡袍拖鞋嘅伯伯,唔記得小心地滑,一行出去就仆⋯⋯咗喺雪地度呀!

圖片來源:today

睇到呢個印就知伯伯名副其實跌到攤攤腰啦!最慘係伯伯郁唔到,又著唔夠衫,冰天雪地,但伯伯啲鄰居住到400米之外,真係叫天不應叫地不聞呀,molamola⋯⋯ 呢個時候多得忠犬Kelsey發現到伯伯,衝出嚟係咁吠,點知都係冇人聽到呀陰公!

圖片來源:odditycentral

呢黃金二十小時,Kelsey唔止Keep住喺咁吠希望有人搵到,仲趴喺主人個身上面幫佢取暖,又喺咁舔佢要主人保持清醒。如果唔係咁,主人喺深夜咁凍嘅時間著咁少衫,一定捱唔到啲人嚟救佢啫!伯伯畀人救咗之後,仲好擔心自己郁唔到,以後咪照顧唔到Kelsey囉?好彩經過治療佢已經慢慢康復緊喇~

圖片來源:

雖然狗狗有時係好百厭,但係佢哋真係好愛我哋㗎~對於汪星人嚟講,我哋就係佢哋世界嘅全部,所以大家都要好好錫住自己屋企嘅汪汪,話唔定有一日佢仲會救返你條命?!

封面圖片及資料來源:odditycentraltoday

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved