【做咩啫你】張貓紙有成3米幾長 係咪搞事呀?

(溫馨提示:以下圖片只適合已經冇書讀,冇得出貓人士觀看。)

老老竇竇,有邊個讀書嗰時冇出過貓呀?話就話落堂同同學一齊溫書,其實偷偷地夾手夾腳炮製貓紙就真!唔好一味鬧出貓嘅同學懶呀,其實佢哋一樣好勤力,不過就用喺炮製貓紙呢方面啫。貓紙呢家嘢其實係一門學問,太大張又易穿煲,太細張又唔夠位寫notes,測驗嗰時緊張到眼花花仲可能睇唔切?!

圖片來源:每日郵報

仲未明呀?咁就一齊嚟睇睇呢個錯誤示範啦。俄羅斯有個大學生為咗出貓,竟然準備咗張成3.6米長嘅貓紙入試場呀!點解會長成咁?咪就係因為佢將教授可能會出嘅35條題目全部都抄晒落去囉,都算係準備充足嘅,55。

圖片來源:每日郵報

雖然炮製咗成個禮拜,仲特登搵大大張牆紙嚟寫,不過大張成咁,真係收都收唔埋啦,成卷咁拎入試場,都未坐低就畀阿Sir見到啦大佬,係咪想搞事先……唔知阿Sir準備對於自己教咗個連出貓都出成咁嘅學生出嚟,有咩感想呢下?

圖片來源:永遠在戀愛/微博

圖片來源:永遠在戀愛/微博

想出貓啫,使乜咁辛苦呀,學下嘢啦。將細細張貓紙攝入而家每興嘅破爛牛仔褲入面,趁老師擰轉面,咪可以撥開雲霧見青天囉!毛毛終於明點解以前個roommate明明淨係落去考一科,唔換件hea爆hall tee都要換過條牛仔褲喇!

圖片來源:永遠在戀愛/微博

嗱,毛毛唔係鼓吹作弊呢種不誠實行為呀,一早話咗讀完書嘅朋友先好睇㗎!不過就算你讀緊書又睇咗都冇用啦,都用唔返呢招,因為可能你老師都睇到吖嘛!

 

 

封面圖片、資料來源連結:每日郵報永遠在戀愛/微博

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved