【值得深思】三歲小朋友去完動物園嬲到癲 話嗰度好似監獄

唔少人放假都鍾意去動物園玩,因為可以親親大自然,又了解下唔同動物嘅生活同習性吖嘛。

圖片來源:毛毛

之不過,有位來自澳洲嘅三歲小朋友去完動物園竟然一啲都唔開心,反而仲好嬲嬲豬??到底點解呢,而家等毛毛同大家一齊睇下啦!

圖片來源:CatersTV

話說呢位小朋友就叫Ollie(雖然個樣生得幾靚女呀,但其實人哋係男仔嚟嘅),舊年十月佢嘅父母就帶咗佢去墨爾本一個動物園度參觀,點知喺返屋企嘅途中,Ollie諗返起頭先個動物園就突然嬲起上嚟,仲話動物園啲人唔係好人喎!下,Ollie做咩咁講呀?唔通動物園嘅人對佢做咗啲咩?於是爸爸媽媽就即刻問佢咩事啦。

呢個時候Ollie就仲嬲,佢話:「啲人將啲動物困住係唔啱㗎,佢哋都冇曳曳做壞事,嗰個根本係監獄嚟!」

而Ollie媽媽事後都話,其實Ollie喺參觀動物園嗰陣已經好激動㗎喇,佢根本就唔明點解啲人要將動物困住,仲猛話嗰度係監獄?。媽媽都估唔到呢條上年十月拍嘅片,隔咗幾個月之後會引起咁大迴響。

到底係動物園定動物監獄?呢個問題或者未有答案,但Ollie呢番說話都好值得我哋反思。

 

資料來源:CatersTVDodo Impactdailymail

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved