【神還原】呢個咪係《咕嚕咕嚕魔法陣》嘅勇者午餐?

「變化難去估,豹變成老虎,你會問何故~」呢首歌,只要有睇過《咕嚕咕嚕魔法陣》就肯肯定識唱啦~最近日本就有消息話呢套八九十後嘅童年回憶會重製動畫呀!大家除咗記得結他他老伯嘅結他他舞,唔知仲記唔記得入面其他經典笑料呢?例如以下呢碟飯!

圖片來源:動畫《咕嚕咕嚕魔法陣》截圖

圖片來源:動畫《咕嚕咕嚕魔法陣》截圖

冇錯,呢碟咪臭係勇者仁傑阿媽為囝囝精心炮製嘅「勇者午餐」囉!將成個地形同特色喺個飯上面忠實呈現,目的就係要寓訓練於食飯!呢碟連勇者見到都嚇一跳嘅地圖飯,估唔到竟然有人成功還原呀!

圖片來源:kogane_pkg/twitter

對比返,都真係有八九成似喎!雖然個形狀變咗正方形,但你up相上挨豬個陣有時都會長方形cut做正方形啦係咪?個地圖雖然壓縮咗,但啲位置都幾準㗎,佢仲要比原著更貼近現實,整埋個藍色大海?!

圖片來源:kogane_pkg/twitter

圖片來源:動畫《咕嚕咕嚕魔法陣》截圖

不過老老77,外表就神還原喇,內容物係咪一樣咁伏先?如果你有印象,應該都知道仁傑食第一啖就中咗毒沼澤嘅伏喇,呢碟飯睇嚟真係要勇者先打到嘅大佬⋯⋯

封面圖片及資料來源:kogane_pkg/twitter、動畫《咕嚕咕嚕魔法陣》截圖

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved