【人間有愛】便利店夜更店員見客人攰到瞓著 主動斟熱茶送暖

去親台灣旅行,最鍾意就係入便利店shopping㗎喇!可能你心諗:下,咪又係便利店,賣下飲品賣下糖咁,有咩特別?咁你就真係太年輕喇少年,台灣嘅便利店唔止大大間,仲乜都有賣咁滯,真係必到check point嚟㗎!

圖片來源: 天天夜夜

便利店店員更加畀台灣人稱為地表最強服務業?呀!因為佢哋唔止要執貨同收銀,仲會煮關東煮、幫客人叮埋即食食品、沖咖啡、交帳單等等等等,萬能到就嚟連腳底按摩都識㗎喇!就似呢個店員哥哥咁呀,就要處理幾十件客人上網買嘅包裹喇,睇下佢,好似就嚟浸死咁呀!真係辛苦晒喇!

圖片來源:Winter Liu

而另位哥哥面對時空旅者大駕光臨便利店shopping都仲面不改容,淡淡定定冇數錯錢,不愧為地表最強服務業!佢哋唔止可以克服舖頭入面任何困難呀,原來更加係剛柔並重!

圖片來源: Yuhan Cao

話說有個做便利店店員嘅網民返緊夜更嘅時候,喺就嚟天光嗰陣,見到有個後生仔入到嚟冇幫襯,一嘢就坐底咗,之後仲趴埋喺枱面瞓著咗……店員留意到佢隔籬仲擺咗對好污糟嘅手套,feel到佢應該係啱啱收工攰到散晒,所以就特登斟咗杯熱茶擺佢枱面,慰勞下佢喇。雖然個後生仔最後冇飲到杯茶就走咗,不過都留言覆咗店員嘅字條多謝佢。雖然只係小小舉動,不過已經warm到入心喇,唔知呢兩個返夜班嘅人會唔會在一起呢!

 

 

封面圖片、資料來源連結:天天夜夜Winter LiuYuhan Cao 

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved