【做壞規矩系列】原來男友偷偷地收埋咗本咁嘅筆記…

開講有話:「年廿八,洗邋遢」,相信唔少人都開始大掃除㗎啦!

最近,有位台妹嘅見男朋友工作太忙唔得閒執房嘅關係,於是就出手幫佢執。就喺執嘢嘅期間,佢無意中發現原來男朋友一直將導致大家發生爭執嘅原因寫低,要嚟提醒自己唔好重覆犯錯、唔好再激女朋友?喂,哥仔你咁樣做壞規矩㗎喎……

圖片來源:dcard

呢五大規條包括:

1)每次有嘢食都要先問女朋友食唔食,就算佢口裏說不,你都要分畀佢食

2)去邊都要報到,唔可以令女朋友擔心

3)要學識按摩,因為女朋友鍾意

4)唔可以下巴輕輕,因為女朋友會記得你應承過佢嘅事

5)出街要執正啲,唔可以著街坊裝加踢拖

 

台妹頭盔mode:佢話自己唔係諗住偷睇男朋友嘅嘢,都唔係對男朋友有懷疑,只係咁啱佢幫男朋友執嘢嘅時候,呢本筆記突然啪一聲咁跌咗落地,仲咁啱打開咗呢頁,佢先睇到咋!55!

老老77,咁有心機整本《男朋友守則》出嚟喎,呢位男朋友就梗係做到呢五大規條啦~

圖片來源:dcard

而台妹見到男朋友咁重視自己都表示好滾動,同時又好擔心自己到底會唔會畀咗太多壓力男朋友……嗱嗱嗱,男朋友對你就咁好吖,咁你又點樣報答返男朋友先?講明先呀,收少幾隻兵唔計㗎!

any肥,雖然呢位廿四孝男朋友係幾值得欣賞(以女人角度),但要毛毛守晒呢五大規條真係好難囉!開心些牙、報到、學按摩、守承諾呢啲或者毛毛都做到,但唔可以著街坊裝同踢拖就真係有啲難度……又唔係返工,做咩唔可以畀毛毛著hea look喎?嗯,毛毛終於知點解自己……唉不要再說了。

 

 

資料來源:dcard

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved