【圖片只供參考】說好的粉紅兔兔冬甩點解會走晒樣㗎!

作為一個專業嘅呃like高手,梗係要時刻留意住有咩打耳嘢出,然後狗衝去影相打卡㗎啦!不過通常嚟講,如果件新產品係卡通造型嘅嘢食嘅話,多數都會有伏,一係就好睇唔好食,一係就好食唔好睇,再唔係就又唔好睇又唔好食……

圖片來源:啦瓜松

最近,台灣某間冬甩連鎖店就同近期好受歡迎嘅Kanahei聯乘,除咗出咗一系列粉紅兔兔同P助嘅實用週邊之外,仲出咗佢哋造型嘅冬甩呀!而有妹豬見到官方張相咁吸引,都諗住買個冬甩嚟試下嘞。

圖片來源:啦瓜松

喂,我明明係想要隻粉紅兔兔,點解而家會變咗隻嘴都歪埋嘅不知名物體㗎?唉,都話咗圖片只供參考㗎啦……不過諗深一層,其實兔兔都唔想咁嘅,你哋睇下佢皺晒眉又扁晒嘴咁就知佢幾唔滿意個妝啦!見佢食落都幾好味,不如就咁算啦好嗎?

圖片來源:醜比頭森林鍋物 Kobitos Shabu-Shabu 台中旗艦店

另外,有網友見到妹豬同是天涯淪落人,都傷心些牙下自己嘅慘痛經歷。呢位網友話自己喺台灣某間主題餐廳入面叫咗個有肥桃造型嘅白豆漿湯底,點知拎到過嚟,隻肥桃已經毀咗容,好似中咗面目全非腳咁喇……

圖片來源:米小凌

嗚嗚……還我肥桃!影相冇罪!呃like有理!

 

封面圖片及資料來源:啦瓜松、米小凌、醜比頭森林鍋物 Kobitos Shabu-Shabu 台中旗艦店

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved