【潮流教主】去賞櫻啫,阿公你套衫使唔使襯到咁型呀?

邊個話阿伯淨係識得著露點白背心?邊個話阿伯唔潮得㗎?即使係一個82歲嘅阿伯都一樣可以成為潮流教主!細路,學嘢啦!

圖片來源:Ah Chun/●【爆廢公社】●

咦喂,果然一睇呢位阿伯嘅衣著打扮就知佢走在日韓時裝界嘅潮流尖端喎!

是咁的,其實呢位台灣阿公著成咁,笨唔係因為要去飲,而係要同屋企去賞櫻呀!同大家分享呢兩張阿公是日造型照嘅網民仲話,阿公今朝一早就已經襯好晒衫,仲剷咗佢起身叫佢一齊出去睇櫻花喇~喂老老77,去賞櫻啫,阿公你套衫使唔使襯到咁型呀?

圖片來源:Ah Chun/●【爆廢公社】●

不過既然咁型,咁就唔爭在影張相留個念喇。而當呢位網民幫阿公影相嘅時候,阿公竟然仲識chok返幾個型棍甫士出嚟畀佢影?果然活到老型到老呀下!

 圖片來源:dcard

而講到活到老型到老嘅嘢,呢位婆婆先係終極大佬!大家睇下佢呢個髮型,係咪覺得好熟口面咁呢?冇錯,呢個咁潮嘅all back髮型連BIGBANG嘅TOP都剪過㗎!

喂阿婆,你連阿TOP個頭都駕御到,毛毛仲點夠你玩呀?

(嗚嗚,一講起TOP,毛毛對眼又濕了……)

 

 

 

資料來源:Ah Chun/●【爆廢公社】●、dcard

睇埋:【潮爆阿嫲】連阿T.O.P個頭都駕御到

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved