【花都眼埋】到底要有幾鍾意斑馬紋先可以搞到間屋咁?

通常嚟講,鍾意得一樣嘢,都會瘋狂收集埋同嗰樣嘢有關嘅嘢。就好似啲女女咁,假如個女女係鍾意hello kitty嘅,咁咪筆袋、化妝袋、電話殼乜乜77都用晒有hello kitty圖案㗎囉。而以下呢位台灣網民鍾意嘅就唔係hello kitty,而係斑馬呀~

話說,呢位台灣網民係由高中三年級嗰陣喜歡斑馬嘅,佢話覺得斑馬好可愛,於是就慢慢踏上斑馬控呢條不歸路喇……

圖片來源:dcard

嘩嘩嘩,張床使唔使咁多斑馬紋呀?床單、被袋、地氈、連拖鞋都係斑馬紋……睇到毛毛花都眼埋呀!

圖片來源:dcard

喂,咁就話眼花?睇埋以下呢啲先講啦!

圖片來源:dcard

斑馬公仔都有十幾隻(部分係朋友送嘅)。

圖片來源:dcard

生日禮物-朋友手製門簾。

圖片來源:dcard

小物一堆。

圖片來源:dcard

圖片來源:dcard

斑馬紋,全部都係斑馬紋……

 

睇完呢位網民咁多件收藏之後,毛毛除咗表示O嘴之外都唔知講咩好。雖然呢位台灣網民已經一屋都係斑馬紋,但「一日為斑馬控,終身為斑馬控」,佢作為斑馬控嘅生涯又點會咁就完結吖,呢位網民都話好想知道自己可以狂熱到咩地步。

老老77,其實能夠咁鍾意一樣嘅都係好事嚟嘅,起碼人哋見到斑馬紋就即刻會諗起你吖嘛~存在感get!

 

 

 

資料來源:dcard

回帶:點解可以成間房都係Tiffany藍㗎?!

又回帶:【迷人Green Lady】廿年生活只有綠色

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved