【超強畫功】嚿肉逼真到連主子都畀佢呃到咁勁?

啲人成日用妙手乜乜乜嚟形容醫生,因為醫生對手真係好重要。假如對手唔夠妙嘅話,真係分分鐘會搞出人命㗎!吖,醫生揸手術刀叻毛毛就知啫,乜原來揸畫筆都一樣咁勁㗎?

圖片來源:都市快報

雖然呢幅心臟畫逼真到好似仲識郁咁,但呢幅畫真係由浙江一位年青有為嘅醫生哥哥用電腦畫出嚟㗎!睇真啲,隱隱約約見到啲血管咁,係咪仲真過以前bio書啲插圖好多呢?

喂,醫生畫畫都畫到咁靚,究竟你係醫生定畫家呀?哦,咪又係因為阿爸阿媽話做醫生有前途,加上呢位哥仔又讀得成書,所以咪暫時放棄咗支畫筆囉。(咁做醫生又的確係好搵好多嘅……)

圖片來源:都市快報

圖片來源:都市快報

圖片來源:都市快報

既然而家已經完成咗屋企嘅心願,就梗係嗱嗱聲搵返自己嘅興趣啦!由起稿到上色,呢嚿肥美嘅五花腩,就係咁樣慢慢成形喇~稍為調整埋啲光暗位同細節位,望落真係有種熟悉嘅感覺呀~

圖片來源:都市快報

「喵~係好肥美嘅肉肉呀!」

圖片來源:都市快報

就連主子望住嚿肉肉都忍唔住流晒口水,仲想走埋去舔下佢?!

圖片來源:都市快報

不過主子好快就發現原來一切都係假象……大膽奴才,竟然夠膽欺騙主子嘅感情?

between,咁後生就做到醫生,畫畫又咁叻,仲要係貓奴?……得啦,而家咩女都畀你溝晒啦!咁得閒就畫埋毒L們嘅破碎的心出嚟啦下!

 

封面圖片及資料來源:都市快報

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved