【理想與現實】說好的心形pizza呢喂?

相信在座咁多位男士畀女朋友鬧得最多嘅說話,除咗「你都唔錫我嘅!」之外,就係「你都唔浪漫嘅!」呢句喇。喂大佬,咩叫浪漫呀,咁抽象!有人覺得睇星星就係浪漫,有人覺得送花就係浪漫,對商家佬嚟講,一定係乜都心形就叫浪漫喇,唔係二月點會有咁多心形限定商品呀?

圖片來源:pizzahut/twitter

仲心形朱古力心形牛扒?咩年代呀你!最近外國推出咗心形pizza,唔少人都訂嚟同另一半擦餐勁,又唔使出去等位等到天荒地老又經濟實惠,正呀!雖然女朋友可能會話「下,情人節你同我食外賣pizza?你都唔錫我嘅!」不過咁喎,心形喎!係心形喎!係咪即刻成件事浪漫晒先!

圖片來源:MaraCSullivan/twitter

圖片來源:ValsTweet/twitter

閉起雙眼我最掛念誰,眼睛張開身邊竟是誰……點解命運要咁殘酷?我最唔想見到嘅畫面居然咁啱喺度畀我見到佢,佢真係好樣衰呀,佢究竟叫乜嘢名呀?咩話,叫心形pizza?!生到咁樣樣你都仲好意思話係心形?

圖片來源:Taaayyy_b/twitter

圖片來源:jpseligman/twitter

喂呀話晒女朋友都喺度,我真係唔想爆粗話你……其實話你似中咗輻射都好畀面囉唔該。

圖片來源:luxesatan/twitter

圖片來源:megantayla/twitter

圖片來源:RValentinee/twitter

至於呢幾個pizza呢,你覺得話係個店員落錯order,定話廚師覺得呢個係心形,客人聽落個心會舒服少少呀?

圖片來源:Emmmily_14/twitter

​圖片來源:NessaVill/twitter

算啦,想要心形pizza啫,不如大家以後都係自己整啦,學佢咁咬一啖冇咗隻角,再畀少少想像力咪當住係先囉,仲可以同另一半講「你連心形都想像唔到,咁點幻想將來呀!」

 

 

 

封面圖片、資料來源連結:pizzahut/twitterdistractify

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved