【相當有嫌疑】跟住條冷搵原來狗狗就係冷球本體?

好多時我哋望住狗狗都會有一種熟悉嘅感覺,一時之間又講唔出點解喎,但係到睇到某樣物件或者食物就叮一聲明白晒,原來呢班汪星人係Transformer,可以變身扮成其他物件㗎!例如好多哥基就有個超似麵包嘅屁屁,匈牙利牧羊犬就似足把地拖咁,最近就有網友就發現原來屋企養咗個冷球喇!

圖片來源:nana_younow/twitter

呢位網友見到地下有條冷,咪拎起佢睇下個條冷嘅盡頭喺邊,諗住執返個冷球囉,不過條冷點解好似咁熟口面咁嘅?佢跟住條冷慢慢行下行下,咦?乜係你呀狗狗?

圖片來源:nana_younow/twitter

「喂,你做咩掹我啲毛呀汪!」

望真啲,條冷啲毛又真係同狗狗一模一樣喎,哦~原來你就係嗰個冷球,唔怪得知平日攬住你咁暖笠笠啦~主人咪亂咁掹?呀,一陣好似拍戲咁條冷越掹越長,狗狗身上啲毛就越嚟越少,咁仲得了嘅?天氣咁凍,好易冷親㗎嘛。

圖片來源:nana_younow/twitter

真相只得一個,其實上面呢個先係呢個狗狗冷球嘅本體呀~原來主人係捉到狗狗偷玩冷球,咁啱個冷球隻色同呢隻汪星人啲毛毛一樣,咪搞到好似啲冷喺狗狗身上掹出嚟咁囉~

雖然狗狗拎咗主人個冷球玩係好百厭,但見到呢個狗型冷球咁卡哇依,主人仲邊捨得罰佢呀,咪擺佢個傻豬樣同大家開心share算囉~

封面圖片及資料來源:nana_younow/twitter

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved