【PS大神】水族館舉行婚禮 小白鯨湊熱鬧仲變萬能key

結婚話晒一生人得一次,梗係要詳盡諗下點搞好啦,有人話最緊要係身邊人係自己最愛嗰個,其他乜都唔重要,亦都有人話每個細節都要做到最好先得,行禮嗰日仲要當正自己嘅show咁搞,要降落傘婚禮呀、潛水婚禮呀呢啲咁大陣仗嘅先夠難忘咁話喎!

圖片來源: FishMcBite/reddit

話說美國有一對新人最近就喺水族館舉行婚禮喇,佢哋唔係貪得意先揀呢度㗎,其實佢哋當初就係喺呢度識嘅,咁喺返同一個地方拉埋天窗都好合理吖~行禮當日,佢哋就企喺個大魚缸前面,由證婚人主持婚禮喇。有條小白鯨見咁多人,咪游近塊玻璃度湊下熱鬧囉,佢個神情好似專心聽緊證婚人講嘢咁?呀!呢個特別嘉賓個樣咁打耳,一班PS大神就出手幫佢改圖喇!

圖片來源:SonofBeast/reddit

圖片來源:wowwhatacoolguy/reddit

「嘩,有人類結婚呀!咁大日子梗係要吹雞,call埋成班鄉里嚟見識下啦!講明先我哋海底世界講心唔講金,絕對絕對絕對唔知畀人情係乜嘢㗎下!聽都未聽過!」

Btw,張冚家白鯨齊出動嘅相唔知係咪密集咗啲,望得耐好似有少少不安……

圖片來源:Shashakeitup/reddit

「講講講仲長氣過我老母,不如都係等我嚟做證婚人啦!呢pair 新人早幾年喺度邂逅嗰陣我已經睇住㗎喇,一早都話佢哋有夫妻相㗎啦!」

圖片來源:albo_underhill/reddit

「愛人結婚了,新娘……就是我!Darling你唔使驚呀,我去搵烏蘇拉用把聲換個下半身返嚟就可以同你一生一世㗎喇!」

圖片來源:liamwilde/reddit

乜又係你呀侵生?雖然侵侵收起黑面,展露笑容嘅樣係幾少見,睇落神情仲相當和藹可親?,好似……不過點解明明講緊水族館婚禮都要見到佢喎,夠喇,畀我抖下啦好嗎!

PsBattle: Beluga Whale at wedding from photoshopbattles

 

 

封面圖片、資料來源連結:reddit

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved