【完喇好嘛】日本7仔新批個名好似有聲咁嘅?

呢一年,只要聽到「Apple」、「Pen」、「Pineapple」呢啲關鍵字眼,甚至只係「Ugh」一聲,就會諗起令人聞風喪膽嘅PPAP,洗腦同煩膠程度仲勁過Let it go,唔止8歲到80歲都識唱,仲要連慈母都要玩埋一份。救命呀!你以為呢股熱潮完咗就冇事?實在太天真太傻喇!

只要你去日本行一轉,你就會發現,PPAP仲潛伏係不同嘅角落,隨時嚇你一跳㗎!

圖片來源:arakaysmt/twitter

有日本網友想去買杯嘢飲啫,點知一抬頭就見到⋯⋯乜又係你呀陳生?算啦,菠蘿蘋果汁,諗落都係fresh嘅,好!我忍你!

圖片來源:arakaysmt/twitter

點解!點解過咗兩三個月,喺7仔出嘅新商品度都要畀我見到你呀!完喇好嗎?今次係菠蘿蘋果批,即係Pineapple-Apple-Pie呀!

圖片來源:arakaysmt/twitter

見到呢個批個名,雖然少咗個P,但係仲好似隱隱約約聽到嗰個Beat⋯⋯同埋自動load到把聲⋯⋯「I have a pie, I have a pineapple,ugh! Pie Pineapple……」 天呀!究竟幾時先唔使再聽到呢首歌呀?更可怕嘅係,如果一向有出蘋果批嘅麥噹噹又玩埋一份⋯⋯

一諗起麥噹噹叔叔同Piko大叔一齊拎住個Pie喺度跳PPAP X 藍藍路⋯⋯個畫面仲要不斷喺個腦海度無限循環⋯⋯唉,不如都係一槍打死我罷啦!

封面圖片及資料來源:arakaysmt/twitter

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved