【好滾動】DSE考生去錯試場 好心校工即借$100搭的士

一年容易又DSE,話咁快就開始咗考試嘅季節喇,相信咁多位考生上戰場之前都會做好準備:溫好書、食個醒神早餐、執齊身份証同准考証,拎實本Last minute 就出發喇!點知噚日喺濕滑嘅公路上,竟然有個大意嘅的士司機,車錯考生去試場呀!

圖片來源:名校 Secrets

呢個不幸嘅學生哥喺「名校 Secrets」度post話佢要去「瑪利諾xx神父學校」考試,點知個司機帶錯咗佢去「瑪利諾xx修女學校」喎!去錯地方都已經夠晒打擊自信啦,最崩潰嘅係佢仲要冇晒錢,真係想飛的都唔得呀!就喺佢最無助嘅時候,好彩有個校工知道佢去錯試場,乜都冇講,即刻就拎一嚿水出嚟畀佢搭的士,真係好偉大呀!同學仔,你記得要搵日去還錢同多謝返人哋呀!

圖片來源:名校 Secrets

btw,毛毛淨係搵到「瑪利諾神父教會學校」同「瑪利諾修院學校」,並冇同學仔講嗰兩間……anyway,大家唔熟路嘅話,真係最好搵日踩咗線先去考,的士叔叔都會有唔識路嘅時候,求人不如求己。

圖片來源:名校 Secrets

咁warm嘅事唔止一單㗎,有另一個喺自修室埋頭苦幹嘅同學仔都話,有次佢溫溫下書,突然有人掉咗張卡仔畀佢,原來上面寫咗幾句鼓勵說話呀!雖然唔識得對方,不過大家喺得同一個自修室溫習,都算係半個戰友吖,大家加油呀!DSE無情,人間有愛!

 

封面圖片、資料來源連結:名校 Secrets

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved