【很想要吧】台南超像真《你的名字。》手繪海報賣30000台幣

電影開場之前如果早到咗,可以點做?仲使問嘅,首選梗係去交定水費先啦,交完都仲有時間,咪睇下捨唔捨得畀多嚿水買杯可樂同爆谷囉,再唔係咪望下個大mon有咩新片預告睇囉。講咁耐,好似都冇提過欣賞下牆上一幅幅嘅電影海報喎?咁又係嘅,上網都有得睇啦,有咩咁特別啫。

圖片來源:全美今日戲院手繪看板文創研習營

圖片來源:全美今日戲院手繪看板文創研習營

但係如果你有機會去到台南全美戲院,就一定要擘大對眼睇清楚佢門外掛住嘅電影海報喇!點解要條路迢迢遠去到台南?事關嗰度嘅大型電影海報,都係由顏振發師傅親手畫出嚟㗎!冇錯,就係畫出嚟,而唔係一式一樣咁print出嚟喇,所以幅幅都係獨一無二嘅作品,每筆每劃都係師傅心血結晶嚟㗎~

圖片來源:全美今日戲院手繪看板文創研習營

呢幅348cm闊、522cm高嘅超像真《你的名字。》手繪海報由六塊木板拼成,本來電影落畫之後,師傅就會用顏料將木板油咗去,再喺上面畫另一套電影嘅海報嘅,環保吖嘛。不過呢幅《你的名字。》手繪海報曾經喺台灣成為打卡熱點,戲院覺得就咁油咗佢又大嘥,所以就放上賣,睇下有冇知音人帶佢返屋企,話咁快就以30000蚊台幣(即係7000幾蚊港紙咁上下)成交喇。講真,毛毛都好想買返屋企囉,如果屋企夠大……

圖片來源:毛毛部相機

圖片來源:毛毛部相機

呢個post出咗一日,就已經有識貨之人將大作買咗喇。如果香港都多啲人咁重視本地文化、尊重藝術,咁就好喇。

 

封面圖片、資料來源連結: 全美今日戲院手繪看板文創研習營

睇埋:【係勁嘅】同學仔畫晒成幅《你的名字。》海報

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved