【大開眼界】日本取精室入面原來係咁樣樣㗎!

我幾十歲人,呢啲嘢唔關我事嘅!我初戀情人就係我老婆,冇理由有我份喎!其實任何年齡嘅男士,都有可能患上疾病,定期接受精液檢查,先至可以做個健健康康嘅真男人㗎,唔check唔知身體好吖嘛!

圖片來源:Yuu_F14/twitter

日本有個網民最近就話佢去咗醫院做精液檢查喇,嘩,咁私人嘅事都放上網唱到住世界都知呀?係呀,因為佢要話畀天下咁多位兄弟知,取精室到底係咩嚟!話明要做精液檢查,梗係首先要有精液啦。不過就算儲咗幾多彈藥都好啦,無啦啦又點會發射得出呀,點都要有少少外界刺激幫幫手嘅。曾經有一個都市傳說,就係話會有志願靚姐姐幫你手取精喎……唔知係咪真㗎呢?

圖片來源:Yuu_F14/twitter

咦,說好的姐姐呢?好心咁大個人就咪咁多FF啦,大個仔喇,自己入間房仔度慢慢拎出嚟啦,唔通咁都要人幫你咩?間取精室入面四四正正,有張沙發仔畀你relax心情,成人雜誌同豉油碟就必須㗎啦,另外仲有漫畫?,連鍾意二次元嘅毒L口味都照顧周到,唔錯唔錯。

圖片來源:saguzi /twitter

睇埋其他網民喺取精室影到嘅相,估唔到選擇都幾多㗎!哥缺的不是蝌蚪而是樓,難得有個咁正嘅私人空間,歎返半日都好喎~不過唔知會唔會一打開有啲黐笠笠㗎呢?

 

 

封面圖片、資料來源連結:Yuu_F14/twitter

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved