【淡淡的哀傷】日本補習社送夢字擦膠係咪有心㗎?

細個老是常失蹤嘅排行榜第一名一定就係擦膠!有幾多個人係可以用晒成嚿擦膠冇唔見到㗎,做到真係係要頒個獎畀佢呀!唉⋯⋯點解擦膠要離家出走?梗係啦,你哋班人成日剝佢光豬又搵鉛筆喺咁篤佢虐待佢喎,有冇諗過佢嘅感受呀?你哋對擦膠好啲啦,其實佢哋好有內涵同哲學嘅意味㗎,你睇下呢嚿就明㗎喇。 

日本東京有一間個別指導學院(即係類似香港啲補習社啦下),送咗嚿擦膠做促銷商品,網民睇完即刻感覺到背後嗰份淡淡嘅哀愁呀,因為呢嚿唔係普通嘅擦膠⋯⋯

圖片來源:hiroGT1000/twitter

圖片來源:hiroGT1000/twitter

係一個「夢」字嘅擦膠呀!拎住呢嚿擦膠係咁擦,越畀心機讀書,個夢字就消失得越快,個夢就越嚟越唔成形,嗚⋯⋯真係好Sad呀⋯⋯

但係又真係好鬼反映現實喎,以前我哋以為自己只要努力讀書就會同夢想越嚟越近。不過人越大,讀得越多書,反而我哋就會慢慢忘記或者不自覺咁違背咗自己嘅夢想。其實我哋係咪真係冇得揀呢?係咪一定要犧牲夢想呢?用過第嚿擦膠,或者唔擦,劃走佢得唔得呢?

圖片來源:hiroGT1000/twitter

有另一個網民就話除咗夢字,其實佢都見過森字嘅擦膠㗎⋯⋯就好似地球上嘅森林咁,擦嗰陣唔覺,成日覺得有排用,原來擦擦下,個森林就唔見咗喇⋯⋯

計毛毛話,唔覺唔覺消失嘅又點止夢想同森林呀,應該出埋下面呢幾款就差唔多!

呢兩嚿就啱晒月頭出糧,月尾啲錢就唔知用晒去邊嘅朋友買嚟警剔下自己喇⋯⋯唔係呀,唔係講緊毛毛自己呀!嗚⋯⋯都唔明白點解,份糧摵下摵下就唔見晒,用得仲快過嚿擦膠呀!

不過最有警世作用嘅都係呢款擦膠,係呀⋯⋯呢十幾廿年,香港好多有特色嘅嘢都慢慢消失,曾經何時,一眾港豬以為呢嚿擦膠可以簡約地擦足50年都不變,但原來,擦下擦下係真係會咩都冇晒㗎。

畀著係你,你會想要一嚿咩字嘅擦膠,送畀邊一個人?你仲諗到有啲咩係慢慢消失,而我哋總係事後先發覺㗎?

封面圖片及資料來源:hiroGT1000/twitter

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved