【堅・花面貓】主子你做咩將窗簾啲圖案印晒上身呀?

人愈大,就對唔同節日都愈嚟愈冇感覺,愚人節都玩到爛啦,兒童節又冇自己份,連聖誕元旦都覺得冇乜氣氛,復活節?最正嘅咪就係有得放三日假囉,唔通仲好似小學嗰時咁喺操場執朱古力蛋咩!可能喵星人就係見我哋班人類日日都頭耷耷眼濕濕呀,所以就特登帶少少節日氣氛畀我哋啵!

圖片來源:drewsoulman/reddit

就嚟復活節,你班行屍走肉咁嘅打工仔都係冇得復活㗎喇,就等主子cosplay復活蛋陪你哋玩下啦~不過咁喎主子,你想扮復活蛋都唔使畫到自己成身都九彩咁㗎?叫奴才點幫你洗白白呀?死啦都唔知洗唔洗得乾淨㗎,啲顏料又唔知有冇毒,一陣要剷毛就麻煩喇……

圖片來源:drewsoulman/reddit

唔好咁擔心住!睇真啲,原來啲彩色波波唔係印咗上主子尊貴嘅body上面,而係個窗簾透出嚟㗎!塊窗簾本身就有啲七彩繽紛嘅復活蛋圖案,出面猛太陽嘅時候,畀陽光照一照,就將啲圖案射晒落主子度喇!

圖片來源:drewsoulman/reddit

估唔到用呢個方法幫主子扮靚靚又幾work喎,唔使驚啲顏料有害之餘,佢又可以曬下太陽~不如下次用虎紋窗簾,主子咪可以威返次囉?

 

In cute cat news, my mom put up an Easter decal on our front door and it makes Gigi look like a Dr. Seuss character. from aww

 

 

封面圖片、資料來源連結:drewsoulman/reddit

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved