【喊出嚟】搣咗咁耐終於都成功開到盒薯條喇

心情唔好,想減壓嘅方法有好多嘅,有人鍾意去海邊靜下、有人瞓一覺就冇事,不過最簡單梗係食下零食relax下啦,隨時隨地都做到吖嘛!不過食零食食到愈嚟愈灰機,唔知又可以點打救呢……

圖片來源: purinharumaki/twitter

世上最邪惡嘅薯片個fd-薯條?!又香又脆,一食就停唔到口,好嘢嚟㗎!正到痺呀!冇得頂呀!好,就等我大大力一嘢撕開個蓋啦,你叫破喉嚨都冇用㗎喇!

世上最大嘅隔膜,原來係盒薯條嘅包裝……畀你搣到面層又點,佢只係一分為二,仲要畀你揸實嚟撕嗰隻角仔已經撕開咗,真係令人灰到一個點。

圖片來源: hachibe_sono1/twitter

圖片來源: naoto_9696/twitter

圖片來源: w0rth1355/twitter

原來有唔少慘豬嘅網民都畀零食包裝玩弄過,畀命運狠狠咁嘲笑過:想食吖嗱?冇咁易!哈哈哈哈哈哈─

圖片來源: purinharumaki/twitter

就算失望,都唔可以輕易絕望!佢再接再勵,拎第二盒薯條嚟開,最後終於都成功開到喇!畀啲掌聲!不過個蓋就……搣到水蛇春咁樣樣啫。算啦,你又唔係食個蓋,不如都係嗱嗱嗱食咗佢算啦好嗎,你再挑戰搣包裝就擺到啲薯條淋晒㗎喇。

 

 

封面圖片、資料來源連結:purinharumaki/twitter

同場加映:【好灰】到底我要搣到幾時先食到嚿朱古力?

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved