【Fashion嘅嘢】而家興魚網襪襯爛牛?用Marker畫咪得囉!

自古以來,魚配羊就一個鮮字,咁魚配牛呢?咪一個潮字囉!講緊嘅係魚網絲襪襯爛牛仔褲呀,如果早多一年講起魚網絲襪呢,可能你都會話感覺好風塵或者好老套,不過今年講就唔係喇,因為佢強勢回歸時裝舞台,一打開挨豬就見到不幾多女神著緊,簡直係潮人必備呀!

圖片來源:Pinterest

圖片來源:Pinterest

咳咳,啡唇嘅嘢,毛毛都識少少嘅。今年至潮嘅Look就係用魚網絲襪襯爛牛仔褲,Sexy得嚟又型格,喺中間拎返個barlun,即刻個個都當你時裝精啦!想大膽少少仲可以著露臍裝,突埋魚網絲襪個褲頭出嚟,真係好有遐想呀……性感唔係話露得多就係嘅,若隱若現,咁先係高招呀!

圖片來源:追風少年劉全有/微博

圖片來源:追風少年劉全有/微博

不過魚網絲襪咁易爛,加上潮流嘅嘢,都唔知興得幾耐,幾廿蚊買對襪返嚟著幾著好似唔多化算啵,不如都係裝假狗啦!喺個爛牛窿度,用Marker畫幾筆就可以搞掂食碗麵囉!

圖片來源:粒子蔓/微博

頭先個示範嘅Idea係就係唔錯,但係畫功麻麻地,一睇就知畫上去啦,呢個示範就好好多喇,起碼都跟返魚網絲襪個斜紋,裝假狗都裝得精神啲吖嘛。(Btw不如剃一剃毛先……)

圖片來源:微博

圖片來源:微博

想成為非主流,本身就係一個主流諗法。著得「魚+牛」呢個mix & match,都係想潮啫,不過,當一街都係咁著,你咪又變返唔普通人囉。想突圍而出,一於用生果罩當係魚網襪啦,大家都係一格格,不用分哪麼細喎,仲肯肯定冇人會同你撞款?!

 

 

 

封面圖片、資料來源連結:Pinterest追風少年劉全有/微博粒子蔓/微博

同場加映:【潮童系列】戴晒啲生果罩喺身係咪會威啲㗎?

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved