【老師必備】呢支三色筆真係夠晒實用喇!

當年會考(死,唔小心曝露年齡),唔止個頭重重,連個筆袋都重過人,你以為淨係帶支藍筆就夠呀?少年,如果你考過地理就唔會咁講喇,除咗藍筆,仲要帶鉛筆,帶得呢兩樣又即係要帶埋塗改液同擦膠,仲有唔同色嘅螢光筆、長間尺、量角器乜乜乜,一陣驚支藍筆冇墨又要帶定成打做士啤,就嚟成間文具舖搬過去咁樣㗎喇。

圖片來源:mishaharide/twitter

唉,如果考公開試嗰時有呢支筆,咪可以減輕好多負擔囉!可能你心諗,咪又係三色筆,咩咁新科技啫?嗱,三色筆就冇乜特別,但三支墨水都係同一隻色嘅三色筆,你又見過未先!(不過到底咁仲算唔算係三色?)

圖片來源:gravity-works.jp

​圖片來源:RinaRina

我撻嚟又撻去,撻嚟又撻去,都仲係紅色呀!你咬我食呀?就算準備咗幾多支筆都好啦,寫到冇墨嗰刻要換筆都係浪費時間嘅一種!而家撻一撻就可以繼續喪寫,真係既方便又快捷呀,慳得一秒得一秒得吖嘛!呢支紅紅紅筆真係老師改卷神器嚟呀!Btw,希望茶記老闆唔會睇到呢個post啦,毛毛唔想食到得一隻味嘅三色蒸水蛋呀。

 

 

封面圖片、資料來源連結:mishaharide/twitter

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved