【好正面呀】反正開唔到零食包裝蓋 不如加工變玩具啦!

點解……到底點解咁快又到咗星期一呀,唔通連個天都唔鍾意我呀?心情麻麻地,最好就係食少少零食,同自己打下氣喇~會肥?算啦,不如都係食埋呢次先減啦好嘛?

圖片來源:purinharumaki/twitter

真係估唔到,連食盒薯條,都可以有咁多重障礙……喂大佬,我既期待又怕受傷害咁撕開個包裝尋求慰藉,你就畀啲咁嘅嘢我?個蓋得最面嗰層撕開咗,底嗰層就依然死唔斷氣咁黐實個紙杯,你以為自己封得咁實就好叻好穩陣呀?冇用㗎!

圖片來源:purinharumaki/twitter

本身想食少少垃圾食物,氹下自己開心嘅,點知就愈嚟愈灰機,你話有乜謂呢,唉,人生……呢個時候,唯有化身正能量小子,用創造力量同幻想嚇人一跳啦,等我變身先!首先喺個蓋上面開個窿仔,再加幾筆,畫隻喵星人~

圖片來源:purinharumaki/twitter

再Chok幾條薯條出嚟,塞實隻貓個口,成個畫面係咪好治癒呢,仲食得又玩得,一次過滿足你N個願望呀!老套啲都要講句,有時灰到盡頭,只要轉個彎,話唔定有另一番景象呢~我而家已經充滿力量喇,聽日一定會好天嘅,你話係咪呀哈姆太郎?

 

 

 

 

封面圖片、資料來源連結:purinharumaki/twitter

睇埋:

【喊出嚟】搣咗咁耐終於都成功開到盒薯條喇

【好灰】到底我要搣到幾時先食到嚿朱古力?

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved