【那些年系列】有冇人都好懷念呢啲消失嘅味道呀!

唔知有冇人試過呢種經歷呢,辛辛苦苦搵到間食老套小菜嘅餐館,帶阿爸阿媽去,諗住畀個驚喜佢哋,等佢哋回味下那些年啦,點知佢哋食一啖就話冇舊時嗰啲咁好食!即刻覺得佢哋幾old seafood呀,不過咁,少年,其實你都一樣㗎咋,你又何嘗唔係時時刻刻都諗住呢啲消失嘅味道呢?

 

士多啤梨味子母奶

原味同朱古力味子母奶平時都見得多,但係士多啤梨味你又飲過未先,仲要係膠樽+錫紙蓋嗰隻呀!

圖片來源:薄荷網

 

四方果

唔經唔覺,四方果已經同我哋Byebye咗幾年㗎喇。識食一定係用飲管啜嚟食,夾硬啜到啲啫喱變到爛碎!不過雀巢話四方果較多人造色素,驚影響健康,所以停產喎。唉,毛毛最多應承你唔日日食啦,你畀返我啦……

圖片來源:imgrum.net

 

金雞片

其實食落又鹹又口乾,不過零食嘅嘢,就係有種難以解釋嘅魅力,令你只要一開始咗第一啖,就停唔到落去!

圖片來源:imgrum.net

 

寶路薄荷糖

薄荷冰涼芬芳,有個窿嘅薄荷糖!獨立包裝就仲有得賣嘅,不過筒裝就真係好耐冇見過喇。

 圖片來源:YouTube截圖

 

奇趣杯

美味雪糕,杯杯滋味夠~下層仲有得意公仔喺裡頭~玩嘅食嘅你都有!媽咪最唔鍾意就係買奇趣杯㗎喇,佢話留咗個位擺玩具,得返半杯仔雪糕好唔抵喎,不過小朋友面對玩具,邊有抵抗力㗎啫?
圖片來源:YouTube截圖

 

角10棒

細個見到老竇買角10棒返屋企,真係興奮到跳起呀!係日本嘢呀!仲要一買就買10條,有排食,今次發達喇!毛毛隱約記得首廣告歌係好多條角10棒一齊唱「角10角10角10棒~」,但又個個同事都話冇印象,唔通真係我記錯?

圖片來源:沖縄明治乳業

 

巨星雪條

「朱古力彩針 + 雲呢拿 + 西瓜」呢個組合聽落怪怪地,但食落你就知出奇地夾!聽講而家有間手工雪條還原咗呢款經典味道,不過賣四五十蚊條,原來回憶真係咁矜貴㗎。

圖片來源:C飲C食圖片來源:blog.cellardoormagazine.co.uk

 

橙汁冰冰、檸檬冰冰

呢兩款雪條最吸引嘅未必係味道,而係個抽獎遊戲。大獎送車送機票,不過都唔係重點,對小朋友嚟講,抽中送雪條嘅number先係最緊要呀!中咗又食食完又中,毛毛最高紀錄就試過連送三條喇,講返起都覺得光宗耀祖,直頭要寫落cv呀。

圖片來源:雀巢

 

香蕉先生雪條

呢款香蕉味脆皮雪條疑似因為包裝上嘅香蕉先造型太似陶傑而停產,令人大感可惜。

圖片來源:搜狐

 

雲呢拿雪糕批

睇個樣都知好嘢啦!聽講而家喺大陸、澳門都有得賣嘅,大家出門記得尋下寶喇~

圖片來源:YouTube截圖

圖片來源:hittt-fun.blogspot

 

講到最後,其實我哋唔係為食,而係掛住當日嗰個有零食就會笑晒口,咁pure咁true嘅自己啫……

 

圖片來源:寶路薄荷糖/YouTube奇趣杯/YouTube雲呢拿雪糕批/YouTube

 

 

 

 

 

 

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved