【日本小店】畫花晒嘅唱片都有得拎嚟展覽?

唔好以為乜都愈新愈好呀,其實都不知幾多人鍾意儲舊嘢,不過就唔係又舊又殘嗰啲,而係時間耐得嚟又keep住新淨、冇乜畀人用過,咁就最值錢喇。就好似二手唱片咁吖,如果完全未開封,真係升價十倍㗎!

圖片來源:DTR_tokyo/twitter

戴返個頭盔先,人人嘅口味都唔同嘅,有啲嘢喺你眼中係草,喺人哋眼中就可能係寶喇。可能你覺得個封面畫到花晒、寫滿晒字嘅二手唱片唔值錢,不過喺東京二手唱片店老闆眼中,就係好有趣嘅寶貝,仲要為佢哋開咗個小型展覽?!

圖片來源:DTR_tokyo/twitter圖片來源:DTR_tokyo/twitter

呢個小型展覽會展出70張老闆用50至100円買返嚟嘅二手塗鴉唱片,等我哋率先睇下有咩特別嘅展品先!畫中史書啲古人就話上堂解悶啫,畫花唱片封面個歌手,梗係覺得有啲大嘥……

圖片來源:DTR_tokyo/twitter

呢張貓王嘅唱片上面,就寫住佢因為心臟病突發而死喇……對一個貓王迷(包括毛毛)嚟講,見到呢句句子真係寧舍心痛……上面寫住「52.8.17」,即係昭和52年8月17日,亦即係美國時間嘅1977年8月16日, 貓王離開嘅日子。

圖片來源:DTR_tokyo/twitter

呢張山口百惠嘅唱片就畀人大大力咁寫咗個「我」字,係喇得喇知喇,山口百惠係你㗎嘛。

圖片來源:DTR_tokyo/twitter

呢個塗鴉唱片展覽由6月3號舉行到18號,免費入場嘅,而家次次一打開Facebook都見到實有FD子喺日本玩緊,如果你咁啱去咗東京又有興趣去睇下咪影多幾張相返嚟囉!

 

 

封面圖片、資料來源連結:DTR_tokyo/twitteritmedia.co.jp

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved