【毛記專訪】台灣大愛媽媽 最重視兒女想法

情境題,如果你嘅仔女係同志,你可以包容佢哋嗎?噚日就講咗Ginny嘅感人故事,今日就轉一轉角色。毛毛搵咗花蓮嘅亮萱阿姨,唔知已經為人母親廿幾年嘅佢,對同志平權又有咩睇法呢?毛毛同佢傾完,好想即刻返香港見下媽咪~嗚……

 

妳認為同志有冇權利結婚?

亮萱阿姨就對同志婚姻冇特別支持或者反對,佢話兩個同性喺埋一齊係冇問題嘅,但社會認為小朋友係家庭扮演好重要嘅角色,萬一同志講到要有下一代,例如想生BB或者領養嘅話,就會覺得怪怪der~

佢話自己由細到大對屋企嘅定義都係一男一女,而佢只係怕會影響到同志下一代嘅價值觀。佢覺得同性戀拍拖可以單純出於愛,但要講到結婚後嘅問題就複雜得多喇。毛毛都明嘅,因為亮萱阿姨已經有一個好似毛毛咁大嘅女,一提到同志婚姻就會諗到下一代嘅問題都好正常~

 

妳覺得台灣歧視同志嘅情況嚴重嗎?

亮萱阿姨話以前未開始講同志平權嘅時候,大家都會笑男同志做娘娘腔,不過而家就幾乎唔會聽到。其實作為上一代嘅亮萱阿姨,一開始都會覺得男扮女或者女扮男嘅人好奇怪。

但係,見到越嚟越多男仔會留長頭髮,同時有越嚟越多女仔傾向中性打扮,亮萱阿姨講笑咁話:「不知道是社會生病,還是基因上發生甚麼事 ,但我發現越來越多這樣的人。」感覺就好似過往嘅性別定型大兜亂咁。佢仲話,感覺國外嘅同性戀者都係比台灣嘅低調。其實亮萱阿姨係一個專門載遊客嘅的士司機,佢話近年同志乘客越嚟越多,由起初見到會覺得怪怪哋,到而家就會覺得冇問題

毛毛插嘴話,喺台灣真係好容易見到彩虹旗,甚至連地下都會見到爭取婚姻平權嘅字眼。亮萱阿姨就覺得彩虹旗係要提醒大家要尊重同志,佢認為尊重真係好重要,就算好難做到和平,但至少可以減少好多衝突。

 

好多人覺得「人家的孩子可以是同志,只要不是自己孩子就可以了」,妳有咩睇法?妳係唔係呢種人呢?

亮萱阿姨帶點無奈咁講:「對啊!做父母的一定沒辦法接受。」佢話相信每一個父母都唔會希望仔女係同性戀,但如果仔女同自己告白,都要學習去包容。佢話為人父母都希望自己嘅仔女開心,而唔係畀人歧視,所以作為愛仔女嘅爸爸媽媽,唔可以帶頭歧視佢哋。亮萱阿姨仲話,做咗媽咪成廿幾年,都覺得自己包容身邊人嘅程度大到難以想像。聽到佢話「只要身邊的人快樂,我都可以犧牲。」任性嘅毛毛頓時覺得父母真係好偉大!嗚嗚嗚~

 

後記

其實亮萱阿姨係毛毛喺花蓮嘅包車師傅,喺旅程途中佢一直分享佢同老公嘅溫馨故事。毛毛不停大叫好sweet好sweet! 仲有佢帶毛毛又睇花,又睇海,又睇稻田,又怕毛毛餓,又怕毛毛口渴。喺短短嘅旅程已經感受到佢嘅母愛。相信做佢仔女,一定又幸福又開心!

 

 
毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved