【考考你】有冇人記得呢隻咁熟口面嘅卡通人物叫咩名呀?

有時撞到啲人,望個樣總係覺得好熟,但就係點諗都諗唔到佢叫咩名,同樣情況卡通片界都成日出現㗎。其實有幾個卡通人物,毛毛都要花啲氣力先serch到個名~(你知毛毛平時搵嘅資料都係一click就有㗎嘛~)你哋呢班咁善忘嘅人,又知唔知佢哋叫咩名呢?事不宜遲~ level 1 !

 

Level 1 幼兒級

圖片來源:fansshare

Coro Coro Kuririn (人稱CK鼠)

呢個都已經係level 1,毛毛已經可以好大膽用1蚊做賭注,賭大家一定唔會知佢叫咩名~ 大家通常都係精品舖度見到佢,覺得佢好似毛毛咁咁可愛。但佢同毛毛一樣永遠都係配!角!我哋幾時先可以好似冇嘴貓咁咁出名??

 

Level 2 幼兒高一級

圖片來源: Cartolinagratis

哈姆太郎-維維

佢哋講完嘢之後一定會講對方個名,你話係唔係啊哈姆太郎? 但大家對哈姆太郎嘅認識淨係哈姆太郎,你話係唔係啊哈姆太郎? 其實一年365日都戴住條頸巾嘅佢都好搶鏡,你又記唔記得佢叫維維呢,我估你都唔記得㗎啦,你話係唔係啊哈姆太郎?

 

Level 3 中級

圖片來源:imgur/dcard

我們這一家- 藤野

我們這一家呢套卡通除咗講花師奶一家四口,其實其他分支都好吸引毛毛喺扮工時候睇。就好似阿桔同佢個好基友咁~咩啊?條眉粗粗哋,同阿桔好friend過打band嗰個啊~真係唔記得?人哋叫藤野啊!佢仲成日都話對阿柑好有興趣,好想要個家姐嗰個呀!

 

Level 4 就快打大佬級

圖片來源:niusnews

外星BB撞地球-路路少爺

「嗰個BB啊!嗰個啊~」明明佢係主角嚟㗎,但就係唔會記得佢叫咩名。應該係話成套卡通,就淨係記得個劇名。唔知點解毛毛個腦淨係記得套劇係有個BB飄下飄下,同埋首主題曲係幾好聽㗎!

 

level 5 真正大佬級

圖片來源:TVB 截圖

櫻桃小丸子- 山田佳代子

最後一題,大家一定睇過嘅卡通片!一望到佢就會知佢係小丸子個同學,但個名就……大家對佢嘅印象真係唔會多,就連毛毛由細細個就睇小丸子,都淨係記得佢係乖乖女,傻下傻下。原來佢同杉山有過一段情,仲試過鍾意佢鍾意到想將對方個名寫落自己功課簿度,但就寫錯咗山田。啊,係傻下傻下嘅puppy love啊~

 

Level 1 到 Level 5都畀你玩哂啦,有冇估中啊~ 估中哂就等毛毛獎你一個「叻叻」貼紙啦~

如果全部都唔識,毛毛都可以體諒嘅~只係會覺得你有啲廢咯~

 

封面圖片/資料來源:fansshareCartolinagratisimgurniusnews/TVB 截圖

 
毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved