節目重溫
犬時代

籌備成個禮拜,耗資二百幾蚊,每集長達兩分幾鐘,
毛記電視開台鉅獻,重頭師奶億集長劇:犬時代

人在江湖,身不由己;狗在Office,生不如死!
扮工室內,各懷鬼胎;狗咬狗骨,賤到出汁!

好傻好天真的肥仔J蟹於股壇縱橫馳騁多年,從未成功,終於輸乾輸淨,流落百毛實業(國際)控股有限公司任職首席低級員工(俗稱:Boy),每日與吞Pot神童方卸膊、蛇王老妖方晉升及一眾賤精同事周旋,始覺股票市場之腥風血雨遠不如職場人心之險惡難測……

逢星期一、三、五晚狗點正,這是最大的時代,這是最犬的時代!

 

角色介紹

J蟹    
李老闆    
奸姐    
慳妹    
方晉升    
方卸膊    
臨時直播記招!臨時直播記招!

毛記電視「臨時特約一次性執行董事」陳志雲先生,現身公佈開台鉅獻重頭師奶劇《犬時代》,今晚起「腰斬」,仲破天荒認咗,劇中2位演員戲假情真……
有最低工資冇最高工時,作為食物鏈最底層的打工犬,只能善用公司資源爭取福利,包括狂斟公司水、勁用公司廁紙,偷公司文具。百毛實業作為一間跨(中)國公司,死都唔肯購入大量文具,背後到底有咩陰謀呢?
扮工室內人人天文台,打工狗只有兩條路:講人是非,或者被人講是非……J蟹發現,唯一唔想被人講是非嘅方法,就係——企硬!
遲到係腦細專利,Chok藉口係打工狗秘技。藉口之中,港鐵事故、雨傘運動、瞓晏咗唔知醒都合情合理,因為識遲到,一定係識扮工室生存絕技!
《犬時代》第4集 換水風雲

扮工室內,冇換水專員,邊個飲完最後一啖就要換水(腦細除外),是常識吧?方卸膊、奸姐,情願搾乾自己最後一滴,死唔肯換......留意返,劇情去到「第二日」,會有保證唔Dry嘅震撼性發展!
開會必備議程:聽人講廢話、Recap其他人嘅廢話,同自己講廢話。
今次會議,由李老闆收到同事話想早五分鐘放工嘅匿名信開始……
J蟹初嚟報到進行面試,獲李老闆賞識,坐正「初級見習助理文員初級見習助理」,正式開展在百毛實業的成犬之路。
一隻、兩隻、三隻、四隻......
做狗做到跳樓都未上到樓!
原本好傻好天真的J蟹,到底因咩事掟人落街?極盡浮誇,叫到聲沙,直撃J蟹成魔一幕,只為揭開做狗實錄的序幕。
籌備成個禮拜,耗資二百幾蚊,每集長達兩分幾鐘。毛記電視開台鉅獻,重頭師奶億集長劇。

《犬時代》主題曲  林海峰《歲月毛情》
毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved