【又有大聯盟】的士佬惡鬥uber

Call的App “Uber” 入侵香港,同全港的士佬過唔去,於是的士業界就反應迅速咁即刻成立咗個「全港的士關注非法載客取酬大聯盟」,噚日號召咗過百部新界及市區的士慢駛去政總表示抗議。

到底“Uber”係乜東東搞到班的士大佬咁嬲豬呢?

圖片來源:Uber.com呢個app提供85折的士、貨van甚至豪華房車,不過就冇租賃牌照,即係有咩事保險唔包㗎。

圖片來源:Uber.comUber仲有投訴同評分機制,被投訴嘅師傅會慘遭「cut單」,確保服務質素,咁客仔就唔怕遇著來自西面同自動唔找毫子嘅師傅啦。

圖片來源:Dbc.hk的士業界今日會發起抗議,仲揚言如果政府只係藍剔佢地,唔排除會將行動升級,好似係堵塞主要幹線或者同「白牌車」正面衝突呢啲「震撼性」行動。

圖片來源:hk.crntt.com

堵塞主要幹線?唔好呀!舊年的士大佬已經因為反佔中而慢駛(注意係慢駛唔係流動佔領),如果而家又慢駛,毛毛會唔會係facebook見到咁嘅status㗎?

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved