識得瞓,一定喺呢度瞓

現代人個個都唔夠瞓,惟有爭取喺返工、上堂、搭車嘅時間都瞓一瞓,間斷咁累積夠8-10個鐘啦。不過,一個對睡眠質素有要求嘅人,又點會接受隨隨便便坐喺個位度釣魚咁就叫做「補眠」吖,至少都要攤直個人咁瞓啦。

圖片來源:地獄鬼國見聞錄

來吧來吧來吧來吧,瞓晒身咁瞓住嚟健身、又健住身咁嚟瞓,一身二用,一日咪有48個鐘囉(條數好似係咁計)。

讀者來圖:Bear Tse
過關檢查,索性瞓喺度,畀你逐part逐part check一次啦,最好check慢啲,等我瞓耐啲嘛。嗱,我好合作㗎喇︳你咪鬼嘟我呀!

讀者來圖:Michelle D-Kwok
再唔係就好似呢位大媽咁,横掂都冇人放行李,就咪鬼嘥咗個位啦。由機場出返巿區都有一段時間,夠瞓返一覺㗎喇,於是一個唔該就瞓咗上去機場巴士嘅行李位度,係就係硬咗少少,但係女人都鍾意硬㗎啦。

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved