【少年,你太年輕了】六日內七千人跟隊留言

正苦話要成立創新科技局, 上星期支持創科局嘅「Fight for Tech Bureau 」facebook group,就貼咗封公開信出嚟,表示「科技發展事關香港前途,業界懇請盡快成立創科局」,引嚟唔少網民留言。

圖片來源:Fight for Tech Bureau

就係呢封公開信,下面有成7000個留言。你可能心諗,有人支持有人反對,多人爭論,都唔出奇呀。奇就奇在,啲留言全部都係一樣㗎!

圖片來源:Fight for Tech Bureau差唔多7000個comment,每個都係寫住「少年,你太年輕了。你以為真的那麼多人支持創科局嗎?其實支持者都是來自親共小圈子的,不然我再換個ID發同樣的話給你看。」

圖片來源:前線科技人員原來網民係響應「前線科技人員」facebook group嘅,佢哋早前都發起咗個「一人一相反對倉促成立創科局」活動,反對政府喺倉促之下,強迫立法會通過創科局議案。

圖片來源:大公報唓~~~六日先嗰7000個分身,真係未見過大蛇屙尿呀,人哋周溶9日閒閒地都151萬幾個簽名呀!

資料來源:Fight for Tech Bureau前線科技人員

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved