【你講乜呀】咩係Is L But?

根據正經但非正式統計,一句撻著情侶嗌交嘅導火線唔係「你唔信我呀?」或者「我鍾意咗第個」,而係「今晚食乜好」。拍拖梗係要食飯㗎啦,要食飯就梗係要諗食乜㗎啦,問親想食咩,唔係話「冇所謂」就問返「你想呢?」,真係好煩囉。

讀者來圖:Ho Yiu Keung

有位讀者買叉燒飯時問埋佢FD子使唔使買埋佢嗰份,真係好暖男呀!佢FD子就話「Is but is ok」,暖男梗係唔明啦,咪再問佢咩嚟囉,FD子就話「Is L but」喇。呀,到底係乜東東嚟呢?世上竟然有好西係毛毛唔識嘅?

謎底最後解開,原來係「是L 但」!呢位朋友仔真係好有創意,將猜燈謎嘅元素加入買燒味飯呢個咁沉悶嘅日常活動,即刻加添唔少新生趣呀!不如下次人哋問你想食乜,不如試下咁答呀,兩個人猜燈謎猜幾個鐘,到時都餓晒啦,自然食乜都係好西!

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved