【FF破滅】日本船梨精真身曝光

船梨精現真身呢啲咁衝擊嘅相,當然唔可以剩係得毛毛一個睇到,我要你哋一齊陪我崩潰哈哈哈哈!

圖片來源:kuzu_uzuk

日本twitter瘋傳呢張船梨精真身嘅相,震驚了全球70億人。有邊個會估到原來行活潑少女路線(好似係)嘅船梨精,真身會係一個中年大叔?仲要電攣毛,鬼咁自豪?喎!毛毛不能接受呀嗚嗚。

圖片來源:plurk明明船梨精個樣咁卡娃依,把聲又尖又高,又成日跳嚟跳去,搞到毛毛曾經幻想過入面嘅真身會係一個活力十足嘅美少女……點解要欺騙我感情!唉,毒L總是太多FF!btw,呢位扮船梨精嘅大叔都幾好腳骨力,毛毛肯肯定你冇關節痛呀下。

不過老老竇竇,呢份工真係筍工嚟,你睇下船梨精個fd子-成日搞日本妹豬嘅熊本熊!

圖片來源:juksy

反正都係要著住件公仔衫,只要呢世都唔除咗個頭套,咪冇人見到我真身囉!到時女神見到我咁可愛,仲唔主動埋我身?I’m ready!I’m ready!

 

封面圖片及資料來源:kuzu_uzuk twitter

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved