【忘掉拆過的街】囍帖街最後都係變商場

前排國民妹妹IU嚟香港開show,用超純正廣東話唱出B餐嘅《囍帖街》。

圖片來源:concertyy/Instagram

唔單止Wyman激讚,仲令到大家諗返起囍帖街嘅真身--利東街,而家到底變成點呢?

圖片來源:市區重建局

等毛毛帶大家回下帶先!N年前正苦話要將條街改建嘅時候,唔單止食晒字咁巧叻叻改咗個膠味濃郁嘅名囍歡里,仲話啲商舖會以結婚為主同埋有個中西婚嫁文物館,仲會畀社企用㗎,係唔係聽到好感恩呢!

圖片來源:蘋果日報

不過噚日又話要叫返做囍帖街喇!毛毛讀書唔多,唔知呢啲是咪叫做今天的我,打倒昨天的自己呢?唔單止咁,連條街都要變成一個專賣時裝同化妝品嘅商場呀!說好的以婚慶為主題呢?唉,尊重香港歷史、本土文化呢啲事,都係留返畀國民妹妹呢啲外國人去做啦! 學阿爺話齋,(高音)發展就是硬道理!歷史文化呢啲嘢,咩嚟㗎?食得㗎?毛毛一諗起第時又有得行新商場,一街都係買唔起嘅嘢,真係好開心呀!聽日一定會更加開心嘅啫,是咪呀振英太郎?

 

封面圖片來源:onethirdmusic

資料來源:市區重建局concertyy/instagram 蘋果日報 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved